Senin, 09 November 2015

Asli Herba Pemulihan Jangkitan Yis

Asli Herba Pemulihan Jangkitan Yis

Jangkitan yis faraj memberi kesan kepada hampir semua wanita dewasa sekurang-kurangnya sekali dalam hayat mereka. Sesetengah wanita mendapatkan mereka sangat kerap walaupun, sementara yang lain jarang mendapatkan mereka. Jangkitan yis boleh berlaku atas beberapa sebab, tetapi ia agak mudah untuk kedua-dua mencegah dan merawat.

Teh minyak pokok adalah salah satu ubat herba yang telah digunakan untuk berjaya melegakan jangkitan yis. Selepas pernyataan itu dicairkan, minyak pokok teh boleh digunakan sebagai suatu permohonan topikal untuk kawasan faraj.

Ekstrak akar anggur dan ekstrak lavender dua ubat-ubat herba lain yang dapat membantu secara semulajadi membersihkan jangkitan. Anda hendaklah terlebih dahulu berunding dengan herba profesional sebelum mencuba ubat-ubat herba. Dia boleh membuat cadangan berdasarkan keseriusan masalah ini, dan membantu anda untuk membuat keputusan mengenai dos yang betul.

Anda juga harus bercakap dengan doktor anda tentang menggunakan mana-mana ubat-ubat herba, untuk mengelakkan konflik dengan ubat-ubatan preskripsi anda boleh mengambil.

Echinacea, secara meluas dianggap untuk keupayaan imun-merangsang, juga telah terbukti sebagai satu ubat semula jadi yang berkesan untuk mengurangkan gejala jangkitan yis. Kajian klinikal mendapati bahawa herba ini juga boleh membantu untuk mengurangkan kejadian jangkitan yis.

Tiada perbincangan mengenai herba pertempuran jangkitan akan lengkap tanpa menyebut goldenseal. Ini antibiotik semulajadi telah terbukti menjadi ubat yang berkesan untuk merawat pelbagai jenis jangkitan, termasuk Candida.

Jika mana-mana ubat semula jadi di atas gagal untuk mengurangkan jangkitan anda, adalah dinasihatkan untuk berjumpa dengan doktor. Jangkitan ini, jika dibenarkan untuk berkembang untuk masa yang lama, boleh menjadi satu masalah kesihatan yang serius.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar