Senin, 09 November 2015

Merawat myasthenia gravis Dengan Orthomolekul Perubatan

Merawat myasthenia gravis Dengan Orthomolekul Perubatan

Merawat dan menyembuhkan myasthenia gravis dengan asid amino biasa adalah asas bagi Orthomolekul Perubatan. Dos besar protein secara semula jadi yang dikenali sebagai asid amino boleh membaiki ketidakseimbangan dalam otak dan membaiki kerosakan itu. Asid amino adalah berpatutan dan digunakan dalam dos terapeutik lebih besar daripada orang-orang tahap yang biasanya ditemui dalam makanan. Konsep perubatan Orthomolekul adalah berdasarkan kepada penggunaan dos yang sangat besar vitamin, mineral, asid amino, atau ekstrak botani untuk pembaikan sel dan peningkatan aktiviti otak yang normal.

Orthomolekul Perubatan menggunakan 5-HTP, L-phenylalanine, L-tyrosine, dan NAC untuk merawat myasthenia gravis. Ini penyakit neurodegenerative memberi kesan kepada mata dan adalah penyakit auto-imun. Ekstrak botani dan makanan tambahan juga penambahan dialu-alukan dalam merawat penyakit ini.

Quantum Orthomolekul Perubatan boleh mengesyorkan lain-lain jenis ubat tenaga untuk mempercepatkan pemulihan pesakit. Banyak penyakit yang dicetuskan oleh trauma emosi dan tekanan. Terapi yang boleh mengurangkan tekanan utama atau merawat komponen emosi penyakit adalah sangat penting dalam penyembuhan. Yoga dan Qi Gong boleh membantu mengurangkan isu-isu tekanan. Mereka perlu dilakukan sekurang-kurangnya empat kali seminggu untuk hasil yang hebat. Satu lagi terapi id digunakan Teknik Kebebasan Emosi (EFT). Ia adalah sangat baik untuk melegakan tekanan atau trauma. Ia melibatkan pengambilan jari anda dan menggunakan beberapa titik akupuntur sambil menyatakan ikrar yang kuat. Ini mungkin mengambil masa beberapa sesi untuk bekerja.

Perubahan diet mesti cepat dilaksanakan. Diet anda perlu mengandungi buah-buahan dan sayur-sayuran organik atau tempatan, mengurangkan daging, meningkatkan ikan air sejuk seperti salmon, meningkatkan lemak tak tepu, menghapuskan lemak tepu, dan penyingkiran makanan yang ditapis. Cuba untuk beralih kepada kopi tanpa kafein dan menghapuskan alkohol dan nikotin. Ia adalah baik untuk mempunyai daging organik atau ekor ayam dan telur organik. Cuba untuk mengelakkan semua jenis makanan yang diubahsuai secara genetik. Melaksanakan tempoh tiga bulan makan makanan yang bebas gluten dan memantau keputusan untuk peningkatan tahap tenaga dan melegakan gejala atau penambahbaikan.

Orang yang mempunyai myasthenia gravis dalam sejarah keluarga mereka mungkin mahu mengambil satu botani sebagai permulaan pencegahan dalam tiga puluhan lewat mereka. Ini boleh melambatkan atau mencegah bermulanya penyakit atau mengurangkan keterukan penyakit ini. Schisandra, berketayap, astragulus, ashwaganda dan cordyceps adalah sebahagian daripada ramuan botani yang boleh digunakan untuk penyakit ini di Quantum Orthomolekul Perubatan. Terdapat satu teknik yang digunakan dalam Quantum Orthomolekul Perubatan untuk menentukan botani diperlukan untuk pesakit dan juga digunakan untuk menentukan bila botani dihidupkan yang lain. Banyak kali badan menjadi tahan kepada makanan tambahan dan ini perlu diurus secara aktif. Penyakit auto-imun memerlukan perhatian tambahan dalam bidang ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar