Senin, 09 November 2015

Bagaimana Untuk Penyembuhan berpeluh Palms

Bagaimana Untuk Penyembuhan berpeluh Palms

Jika anda membaca artikel ini, anda mungkin tertanya-tanya bagaimana untuk menyembuhkan tapak tangan berpeluh. Ini adalah masalah biasa yang menjejaskan sebilangan besar orang. Dalam artikel ini saya akan memberi nasihat pakar dalam usaha untuk anda untuk belajar bagaimana untuk menghilangkan masalah ini selama-lamanya.

Jika anda mengalami tapak tangan berpeluh maka anda mungkin sudah sedar malu masalah ini boleh mempunyai. Berjabat tangan dengan seseorang yang mungkin salah satu yang paling anda takuti. Saya mengalami masalah ini untuk beberapa tahun dan oleh itu saya sedar akan kebimbangan masalah ini boleh ada di individu.

Berita baik adalah bahawa ada cara untuk mengubati tapak tangan berpeluh selama-lamanya. Terdapat banyak salap, krim dan losyen boleh anda gunakan. Malah ada orang yang memilih untuk suntikan botox, satu lagi prosedur popular Sugical dipanggil Endoskopi Thoracic simpatektomi, ini adalah di mana bukaan kecil dibuat berhampiran ketiak anda yang membantu untuk melegakan masalah tapak tangan berpeluh.

Walau bagaimanapun anda perlu memahami bahawa pembedahan adalah mahal dan boleh mempunyai kesan sampingan yang serius. Oleh itu pada pendapat saya adalah lebih baik untuk mengubati masalah ini menggunakan kaedah semula jadi.

Anda boleh menggunakan bedak talkum atau soda penaik untuk keringkan tangan anda, hanya memohon ini kepada tangan selepas mencuci setiap hari. Ini secara beransur-ansur akan mengurangkan peluh berlebihan di tangan anda.

Anda juga boleh menggunakan deodoran ke tangan anda, memohon jumlah yang kecil deodoran di tangan anda setiap hari akan mengurangkan peluh berlebihan di tangan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar