Senin, 09 November 2015

Reiki dan Sukar Jiran: Bagaimana Reiki dapat Menangani Jiran Sukar

Reiki dan Sukar Jiran: Bagaimana Reiki dapat Menangani Jiran Sukar

Ramai orang telah mempunyai pengalaman negara-negara jiran sukar. Reiki boleh membantu dengan sokongan halus untuk anda dan keluarga anda, dengan perlindungan bertenaga dan dengan membuat Reiki didapati dalam keadaan.

Masalah dengan jiran boleh berkisar daripada isu-isu kecil kepada yang besar. Anehnya, ia sering isu-isu kecil yang adalah yang paling menjengkelkan dan sukar untuk menangani. Siapa yang tidak membaca di media mengenai persahabatan yang pecah dan juga kecederaan sebenar yang terhasil daripada hujah ke atas pagar?

Masalah dengan jiran boleh memberi tekanan dan membimbangkan. Di kebanyakan negara, masalah itu perlu didedahkan apabila rumah yang dijual, selalu menjual dan berpindah jauh bukan satu pilihan.

Bayangkan betapa gembiranya perasaan anda jika terdapat satu cara melepaskan semua yang tekanan dan kebimbangan - cara mengambil langkah ke belakang, mendapat beberapa perspektif, santai dan membiarkan ia semua pergi. Bayangkan jika semua orang-butang yang disimpan ditolak oleh jiran-jiran anda hanya jatuh jauh jadi mereka tidak dapat ditolak lagi.

Seorang yang mudah rawatan Reiki untuk anda dan ahli keluarga anda boleh menjadi santai, tekanan melepaskan dan kebimbangan mengurangkan. Apabila anda berada santai, anda boleh membiarkan kebanyakan perkara hanya lari seperti air dari belakang itik. Malah, ramai orang belajar Reiki untuk hanya sebab itu: ia adalah santai dan tekanan melepaskan, terutamanya apabila diamalkan setiap hari dalam bentuk rawatan diri. Pengamal Reiki sering merawat keluarga mereka juga, untuk amalan ketika mereka pertama belajar. Mari kita bersikap jujur ​​di sini: orang-orang yang baru belajar Reiki cenderung untuk merawat apa-apa atau sesiapa sahaja yang tetap masih cukup lama, mereka biasanya begitu gembira dengannya dan diri mereka sendiri.

Pada Ijazah Kedua, pengamal Reiki akan diajar bagaimana untuk menggunakan simbol-simbol tertentu dalam pelbagai cara. Simbol-simbol ini boleh digunakan untuk perlindungan, penyembuhan emosi dan penyembuhan keadaan, dan juga untuk membersihkan sejarah lama dari ruang. Mereka juga boleh digunakan untuk menyemai struktur dengan Reiki, membantu untuk mewujudkan suasana aman dan tenteram di dalam dan di sekitarnya. Seperti suasana umum menjadi lebih aman, sering orang mendapati bahawa jiran sukar mula bertenang, menunjukkan rasa humor atau, jika mereka tidak suka keamanan, mereka boleh bergerak jauh dan berbeza, set yang lebih bersetuju jiran mungkin bergerak dalam sebaliknya.

Reiki juga boleh digunakan untuk mencari sesuatu yang hilang - atau untuk mendapatkan bahan yang dipinjam. Jiran-jiran anda "dipinjam" mesin pemotong rumput anda? Reiki dan anda mungkin mendapati bahawa dalam masa yang singkat jiran-jiran anda kembali ia penuh dengan memohon maaf kerana telah disimpan sekian lama.

Ini hanya beberapa cara di mana Reiki boleh membantu anda dengan jiran sukar.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar