Senin, 09 November 2015

Hangover Herba, Menyembuhkan Asli dan Pemulihan Alternatif

Hangover Herba, Menyembuhkan Asli dan Pemulihan Alternatif

Anda bangun dan anda tahu dengan serta-merta - ini akan menjadi satu pagi yang tidak menyenangkan. Ya, anda perlu anti mabuk. Seperti yang anda tersandung keluar dari katil dan terhuyung-huyung ke dalam bilik mandi dan dapur untuk mencari penawar pagi mabuk, naluri pertama anda adalah untuk pop mungkin beberapa aspirin dan bancuh kopi. Tetapi cuba untuk berusaha untuk rawatan mabuk semula jadi sebaliknya. Terdapat beberapa cara yang murah lagi berkesan alternatif mabuk, teh herba dan makanan tambahan sesuai dengan pertimbangan.

Berhati-hati dengan kafein

Untuk merawat gejala mabuk, tindak balas semula jadi anda mungkin untuk minum minuman berkafein. Tidak begitu pantas! Badan anda sudah tidak seimbang, jadi mengapa meletakkan lebih banyak dadah di dalamnya? Malah, kopi sebenarnya boleh memburukkan lagi gejala mabuk anda kerana ia adalah diuretik dan ia boleh membuat badan alkohol melanda berasa lebih gelisah daripada ia sudah adalah.

Cuba alternatif kafein semulajadi untuk mengubati mabuk pagi anda. The ginseng Panax herba (kadang-kadang dilabel Ginseng Asia atau Korea) adalah salah satu rawatan mabuk semula jadi yang dikenali untuk meningkatkan kecerdasan mental dan ketahanan fizikal. Jika anda "mesti" memilih untuk beberapa kafein untuk merawat gejala mabuk, yang Guarana dan Teh Hijau herba lain ubat anti mabuk alternatif terkenal dengan keupayaan mereka untuk meningkatkan tenaga ketika menyampaikan kurang kafein daripada kopi. Selain itu, mereka juga menyediakan badan anda dengan lain yang berfaedah ciri-ciri penyembuhan semula jadi. Guarana biasanya dijual dalam pil atau kapsul bentuk atau sebagai sebahagian daripada minuman menyimpan tenaga, manakala Teh Hijau adalah yang paling sering digunakan dalam bentuk teh tetapi juga boleh didapati dalam kapsul atau bentuk pil di kedai-kedai makanan tambahan khusus.

Lain-lain yang perlu diberi perhatian ubat mabuk alternatif

Mengambil Milk Thistle ekstrak herba membantu merawat gejala mabuk dengan membantu membersihkan hati alkohol menyebabkan toksin. Jika anda minum alkohol kerap, Milk Thistle (juga akar Dandelion dan makanan tambahan itu N-Acetyl-Cysteine), juga boleh diambil setiap hari untuk menjaga hati anda daripada mengekalkan alkohol menyebabkan kerosakan. Ini rawatan anti mabuk semula jadi biasanya ditemui dalam kapsul atau tablet.

Jika mabuk anda dilengkapi dengan sakit perut, terdapat beberapa teh herba yang sangat baik untuk membantu gejala mabuk merawat. Dapatkan dalam tabiat minum teh herba yang baik lama seperti teh chamomile (kegemaran saya), teh halba, teh halia atau teh pudina sebagai ubat pagi mabuk.

Vitamin dan mineral

Kemungkinan, rumah anda mempunyai beberapa vitamin biasa yang tidak digunakan duduk. Anda akan terkejut bahawa beberapa suplemen ini dapat membantu menyembuhkan (atau menghalang) anti mabuk. Jangan malu, mengambil apa-apa vitamin yang anda mempunyai sekurang-dos yang disyorkan mereka.

Alkohol mempunyai kecenderungan untuk mengurangkan badan Magnesium mineral. Oleh itu, sebelum tidur dan sebagai ubat anti mabuk pagi, memuatkan sehingga pada Magnesium (dos yang lebih tinggi biasanya tidak berbahaya). Mineral Kalium dan Kalsium boleh setiap juga boleh digunakan sebagai rawatan mabuk semula jadi. Makanan tambahan biasa yang lain perlu diambil sebelum tidur atau untuk merawat gejala mabuk termasuk B-Complex (atau mana-mana B-vitamin), Acidophilus dan Vitamin C.

Ini semua adalah ubat semula jadi mabuk pagi. Masih pencegahan terbaik adalah untuk mengurangkan peluang anda mempunyai mabuk, atau sekurang-kurangnya membantu mengurangkan keterukan gejala-gejala anda. Selepas minum arak malam sebelum (dan sebelum tidur), minum banyak air dan mengisi perut anda dengan keropok atau beberapa keping roti bakar. Yakinlah bahawa apabila anda terjaga, terdapat banyak ubat-ubat anti mabuk alternatif untuk membantu mendapatkan anda kembali ke landasan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar