Senin, 09 November 2015

Ubat-ubatan Alahan Boleh Buat Seperti Kelainan

Ubat-ubatan Alahan Boleh Buat Seperti Kelainan

Saya suka berada di luar rumah, tetapi ia tidak selalunya mudah dengan pelbagai alergen anda boleh hadapi, terutamanya apabila anda berada di dalam bahagian yang berbeza dari negara atau dunia. Itulah sebabnya saya telah mendapati bahawa ubat alahan boleh membuat apa-apa perbezaan.

Salah satu aktiviti kegemaran saya adalah untuk pergi meneroka di kawasan hutan. Saya terutamanya menikmati ini selepas hujan yang baik, kerana terdapat begitu banyak makhluk dan critters keluar mencari makan selepas ribut yang baik. Seseorang akan berfikir bahawa alergen tidak akan menjadi begitu buruk selepas ribut, tetapi ini adalah salah satu masa yang paling teruk bagi saya. Perkara yang baik adalah bahawa semua yang saya perlu lakukan adalah mengambil masa beberapa Benadryl, dan saya denda.

Saya juga benar-benar suka menghabiskan masa di taman saya apabila musim bunga gulung di sekeliling setiap tahun. Ini adalah apabila ubat alahan datang benar-benar berguna, kerana ia seolah-olah seperti debunga hanya wafting kira orang-orang bunga di kali. Saya telah mendapati bahawa menggunakan tablet Claritin membuat segala-galanya yang lebih baik.

Satu lagi perkara yang kebanyakan orang tidak akan berfikir sebagai masa untuk menggunakan ubat alahan adalah apabila anda pembersihan. Bagi saya secara peribadi, habuk adalah sesuatu yang sentiasa mendapat alahan saya pergi, dan ia hampir menjadi melemahkan selepas beberapa ketika. Jika saya mengambil beberapa ubat alergi sebelum saya bermula, bagaimanapun, ini tidak menjadi masalah sama sekali untuk saya.

Saya rasa salah satu kegunaan yang lebih menarik untuk ubat alahan tiada kaitan dengan alahan sama sekali. Kakak saya adalah dengan saya satu-satu masa dalam penerbangan selama empat jam, dan mahu tidur sebelum dia mendapat destinasi kita. Dia mengambil beberapa Benadryl. Saya bertanya kepadanya adakah alahan beliau telah bertindak, dan dia menyatakan ia tidak sedemikian, tetapi dia mahu pergi ke tidur, dan dia tahu bahawa mereka akan membuat dia mengantuk.

Apabila saya memikirkan semua cara bahawa seseorang boleh menjadikan diri mereka mengantuk untuk pergi ke tidur, mengambil Benadryl kelihatan agak tidak berbahaya, dan pada masa yang sama, penggunaan yang sangat baik untuk ubat alahan.

Bagi sesetengah orang, ubat-ubatan alergi benar-benar perlu. Anak saya, sebagai contoh, mendapat alahan teruk sehingga dia menjadi sakit secara fizikal jika dia tidak mempunyai ubatnya. Isteri saya dan saya tidak pernah tahu apabila serangan akan bermula, tetapi kita selalu menjaga ubat alahan beliau di rumah hanya dalam kes.

Terdapat banyak kegunaan untuk ubat alahan dan mereka boleh membuat agak perbezaan. Saya yakin bahawa terdapat banyak lagi kali bahawa orang mencari untuk menggunakan mereka, dan bagi saya dan keluarga saya, mereka adalah penting.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar