Senin, 09 November 2015

Fibromyalgia BUKAN Gangguan Mental!

Fibromyalgia BUKAN Gangguan Mental!

Kita semua telah mendengar tentang hal itu, anda tahu orang dengan kitab itu bahawa sindrom berbahaya sakit meluas otot, keletihan yang berterusan, gangguan tidur dan kemurungan. Kebanyakan orang yang telah didiagnosis dengan Fibromyalgia mengalami perasaan tidak berdaya apa yang perlu dilakukan mengenainya. Tidak ada orang lain seolah-olah memahami perasaan mereka, tahu apa yang perlu dilakukan untuk mereka, atau lebih teruk lagi YET mengatakan bahawa ini adalah semua dalam kepala mereka!

Fibromyalgia BUKAN gangguan mental!

Pengesahan Objektif keabnormalan biologi pesakit Fibromyalgia telah menyatakan dengan jelas bahawa Fibromyalgia adalah gangguan metabolik. Seperti kebanyakan gangguan biologi, ia boleh diubah suai oleh faktor-faktor psikologi.

Sesetengah orang seolah-olah lebih daripada yang lain untuk membangunkan Fibromyalgia, tetapi pola yang muncul di kalangan orang-orang yang. Kebanyakan pesakit yang saya lihat kelihatan mempunyai trend ini:

- Personaliti "Jenis A" yang sentiasa "go-go-go", menjaga semua orang kecuali diri mereka sendiri, dan akhirnya membakar diri mereka (terdapat peratusan yang tinggi jururawat dan guru sekolah yang membangunkan fibromyalgia).

- Tekanan trauma. Fizikal jangka panjang atau tekanan emosi, serta mangsa penderaan.

- Pendedahan kimia yang berpanjangan, untuk bahan-bahan seperti dadah sintetik, petroleum, Agen Oren, dan bahan kimia Perang Teluk.

Bunyi Familiar?

Faktor-faktor lain yang menyumbang kepada Fibromyalgia adalah diet dan pemakanan kekurangan miskin, fizikal de udara, ubat-ubatan berinteraksi dan ketidakseimbangan hormon lain. Bagi pesakit untuk memperbaiki atau pulih, pengaruh faktor-faktor ini perlu berkesan dikurangkan atau dihapuskan.

Ini adalah di mana protokol kami datang. Kami bekerja untuk memulihkan fungsi metabolik badan supaya kembali untuk membina semula sendiri dan bukannya berjuang sendiri dan mogok. Bentuk rawatan menyediakan peningkatan yang ketara atau pemulihan yang lengkap yang dikekalkan jangka panjang bagi kebanyakan pesakit. Oleh itu, mereka memerlukan perkhidmatan sama ada minimum atau tiada penjagaan kesihatan di bawah umur diagnosis Fibromyalgia!

Komponen utama Protokol adalah maklum balas daripada langkah-langkah objektif status Fibromyalgia itu. Kami memantau status pesakit pada jangka masa yang menggunakan langkah-langkah objektif, dan hantar titik data pada graf garis. Ini memastikan pematuhan kepada Protokol dengan menunjukkan peningkatan klinikal dari masa ke masa dalam format objektif.

Bagaimanakah ini berfungsi?

Badan adalah elektrik, dan oleh itu, menjana potensi elektrik yang sangat kecil. Sistem saraf adalah elektrik dan mengawal semua fungsi badan. Proses metabolik adalah electrical-- sesungguhnya, kimia memproses sendiri adalah elektrik di alam (ikatan atom melalui pasangan elektron yang ada yang berinteraksi seperti magnet kecil.) Oleh itu, potensi elektrik yang terhasil secara semula jadi mempunyai kekutuban, yang apabila berfungsi dengan baik, menyumbang kepada aliran elektromagnetik keseluruhan badan. Apabila aliran elektromagnet diganggu (iaitu sistem Meridian), kitaran badan terjejas, yang mengubah sistem metabolik dan irama yang secara semula jadi perlu urutan seluruh badan.

Sebagai contoh, ketika tekanan (sebenar atau khayalan, fizikal atau emosi) boleh memburukkan lagi sakit, tekanan pasti menyebabkan corak tidur terganggu; ini seterusnya menghasilkan gejala Fibromyalgia, terutama dalam individu yang mempunyai fungsi metabolik sempadan. Yang tidur terganggu lagi melambatkan metabolisme cukup untuk menyebabkan gejala tidak menimbulkan metabolisme. Kajian menunjukkan, bagaimanapun, bahawa individu yang mempunyai tahap kecergasan aerobik tahan membangunkan gejala Fibromyalgia apabila dikenakan untuk tidur terganggu.

Ia telah diperhatikan bahawa orang-orang yang tidak aktif lebih cenderung untuk mengalami gejala Fibromyalgia. Pemerhatian ini menyediakan petunjuk yang mungkin metabolisme dalam tisu tertentu cukup lambat untuk menyebabkan gejala kerosakan selular. Ini seterusnya merangsang sistem saraf bersimpati (melawan atau penerbangan), manakala menekan sistem saraf autonomi (berehat dan mencerna), supaya tubuh badan berada dalam keadaan sentiasa penggera. Ini adalah satu mekanisme perlindungan penting pada zaman bahaya, sebagai badan yang direka untuk survival-- tetapi terdapat kos jangka panjang.

Tekanan kronik rosak badan.

Protokol kami menangani ini.

Cadangan disediakan untuk membina semula badan berkhasiat menggunakan sangat pekat, makanan amat aktif. Ini membolehkan badan untuk mendapatkan semula keupayaan untuk tumbuh semula sendiri dari dalam menggunakan blok bangunan betul yang diperlukan untuk memberi makan kepada sel-sel pada tahap itu. Makanan yang dicemari mempunyai tandatangan elektrik yang sifat yang dikehendaki. Produk tiruan (termasuk bahan makanan!) Mungkin mempunyai kimia yang sama "formula", tetapi akan mempunyai tandatangan elektrik yang berbeza. Ini adalah disebabkan oleh hakikat bahawa pemprosesan rehat selain ikatan molekul dan pembaharuan mereka ke dalam urusan lain, menyebabkan isomer setiap other-- iaitu, dengan tandatangan elektrik luar biasa!

Manusia tidak boleh memperbaiki Alam.

Kami juga bekerjasama dengan badan itu sendiri untuk memudahkan proses penyembuhan secara semula jadi yang terkandung dalam setiap daripada kita dan semua makhluk hidup. Dengan bekerja untuk memulihkan berfungsi dengan sistem saraf, proses autonomi (berehat dan mencerna) boleh meningkatkan, yang mengurangkan proses bersimpati (melawan atau penerbangan). Mayat kemudiannya boleh beroperasi dengan lebih cekap.

Apa selepas ini?

Penilaian awal terdiri daripada soal selidik yang dibentuk untuk mendokumentasikan timbangan Fibromyalgia Gejala Intensiti menggunakan:

1. skala analog Visual daripada 12 yang paling biasa gejala Fibromyalgia:
Sakit
Keletihan
Kekakuan
Sakit Kepala
Gangguan tidur
Usus gangguan
Kemurungan
Disfungsi kognitif
Kebimbangan
Kesejukan
Parasthesia
Kesukaran dengan Latihan

2. Sakit Pengagihan oleh peratus daripada badan yang terjejas.

3. Tenderpoint penilaian

Pengukuran tekanan yang diambil daripada semua 18 tenderpoints dan mencatat (menggunakan algometer an). Perubahan ambang kesakitan kepada tekanan mencerminkan perubahan umum dalam kesakitan yang menjejaskan kedua-dua tender dan kawalan mata.

4. Fibromyalgia Kesan Selidik dan diri Kedudukan Zung ini Depression Scale.

A pensil dan kertas soal selidik isi sendiri yang mengukur fungsi fizikal, status kerja, kemurungan, kebimbangan, tidur, sakit, kekejangan, keletihan dan rasa kesejahteraan.

5. Ketoksikan Selidik

Penilaian terhadap gejala yang menunjukkan ketoksikan sistemik.

Setiap Rata-diposkan kepada graf garis yang berasingan supaya melalui penilaian berikutnya, status Fibromyalgia boleh mencatatkan masa ke masa dan seseorang dengan mudah boleh melihat trend perkembangan didokumenkan. Hanya perubahan besar dalam status pesakit mungkin muncul sebagai baris-baris trend pada graf, oleh itu mencerminkan perubahan dalam status pesakit yang klinikal yang penting.

Berdasarkan pembentangan individu, regimen pemakanan akan disyorkan, kerana kehendak kaedah fizikal paling mungkin untuk menjadi berkesan dalam memudahkan jalan raya untuk pemulihan.

Dagangan Norris, DC, Dipl.Ac. http://www.NaturalLifeHealthClinic.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar