Senin, 09 November 2015

Feverfew Untuk Sakit Kepala Dan Jadi masih banyak lagi!

Feverfew Untuk Sakit Kepala Dan Jadi masih banyak lagi!

Siapa sangka yang halus, loji ringan ini Feverfew dan Migrain Sakit kepala akan pergi tangan dalam tangan? Sebagai seorang yang telah mengalami dari mereka saya boleh membuktikan kepada fakta bahawa ia berfungsi. Itu adalah sebab utama saya mula berkembang Feverfew 12 tahun yang lalu. Itu satu kilang kecil kini telah tersebar di banyak ekar ke dalam sekurang-kurangnya seratus tumbuh-tumbuhan. Itulah apa yang berlaku jika ia pergi untuk benih dan angin menaburkan benih.

Ia tumbuh di hutan dan padang saya di mana ia dengan sendiri. Saya tidak menyiraminya selain daripada air hujan dan tidak ada baja kecuali apa yang ada dalam tanah, dan ia berkembang. Feverfew pastinya herba penyelenggaraan tidak.

Feverfew juga dirujuk sebagai butang sarjana muda, kuinina liar, featherfoil dan flirtwort.

Feverfew adalah maskulin dan Sagittarius, planet adalah Venus, elemen adalah air, dan watak yang panas, pengeringan, dan pahit. Kuasa Feverfew adalah perlindungan dari selsema, demam, sakit kepala, dan kemalangan.

Feverfew pek punch kuat dengan ciri-ciri perubatan. Ia bukan hanya pengurang sakit untuk sakit kepala migrain. Ia adalah satu antispasmodic, anti-prostaglandin, vasodilator, julap, emmenagogue (sebarang ubat, herba, atau agen yang mendorong atau mempercepatkan aliran haid) yang digunakan untuk merangsang pengecutan rahim; melegakan pening, otak dan tekanan saraf, meningkatkan ketidakstabilan paru-paru dan tiub bronkial mukus. Ia juga digunakan untuk membantu mengurangkan keradangan dan rasa tidak selesa artritis dan gigitan serangga; membantu dalam melegakan kembung perut, sebagai perangsang dan vermifuge (memecat cacing).

Boleh menghalang pembekuan darah:

Jangan gunakan Feverfew jika anda berada di ubat pencair darah atau jika anda mempunyai masalah dengan pembekuan darah anda. Jangan gunakan Feverfew sekiranya anda hamil atau menyusu. Feverfew tidak boleh diberikan kepada kanak-kanak di bawah umur dua tahun.

Ketika saya pertama kali dinyatakan menggunakan Feverfew sebagai pencegahan untuk migrain, saya makan 2 daun segar sehari. Ia pahit dan rasa lebih teruk lagi. Saya cuba membungkus dalam sekeping roti gandum. Ia adalah sedikit lebih baik. Selepas bercakap dengan herba yang menggunakannya setiap hari dia mencadangkan saya cuba dengan madu atau tumis daun dalam sedikit minyak zaitun. Ulser mulut boleh berlaku apabila mengambil sejumlah besar daun segar; makan daun segar dengan madu atau memasak sampai akan olive bantuan minyak mencegah ulser mulut. Bunganya boleh digunakan segar atau kering dalam salad.

Harvest meninggalkan sebelum menanam bunga untuk potensi optimum; daun dan bunga digunakan. Daun boleh dibekukan keseluruhan yang akan digunakan dalam masa musim sejuk.

Daun juga boleh digunakan untuk membuat teh, tinctures, campuran, memampatkan, dan poultices. Mempunyai bunga yang digunakan dalam campuran juga.

Cara yang paling mudah untuk mengambil Feverfew berada dalam keadaan kering, tepung, dalam bentuk kapsul.

Ia merupakan herba yang mudah untuk berkembang dan adalah tambahan yang indah untuk landskap anda. Ingat untuk Deadhead bunga dibelanjakan sebelum mereka pergi ke benih atau anda akan mempunyai Feverfew berkembang mana-mana.

Seperti yang anda lihat tidak Hanya Feverfew Untuk Sakit Kepala, tetapi Feverfew untuk banyak perkara.

Sebelum menggunakan herba untuk apa-apa syarat, semak dengan doktor anda untuk mengesahkan mereka tidak akan menyebabkan apa-apa interaksi ubat dengan ubat-ubatan yang anda boleh mengambil, kesan sampingan kepada apa-apa keadaan perubatan anda mungkin mempunyai dan anda tidak alah kepada mana-mana daripada mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar