Senin, 09 November 2015

Merawat ALS Dengan Orthomolekul Perubatan

Merawat ALS Dengan Orthomolekul Perubatan
Amyotrophic Lateral Sclerosis atau Penyakit Lou Gehrig adalah penyakit degeneratif mana neuron mati awal kerana masalah dengan sistem autoimun. Sistem imun anda menyerang organ-organ dan sistem saraf. Otot-otot merosot dan badan boleh mula membuang. Ini berlaku kerana ALS memusnahkan neuron motor di dalam otak dan saraf tunjang. Otak looses keupayaan untuk mengawal otot itu.
Ia adalah sangat penting untuk memahami bahawa mungkin ada satu komponen virus untuk penyakit ini. Badan mesti disokong dengan ramuan botani adaptogenic untuk mengendalikan komponen virus yang mungkin. Ini adaptogens termasuk astragalus, Ashwagandha, Gotu kola, ginseng Siberia, Panax ginseng, dan produk botani lain yang terdapat dalam Quantum Orthomolekul Perubatan. Penggunaan adaptogens mungkin tidak mempunyai kesan yang diingini untuk pesakit yang mempunyai penyakit yang diperoleh secara genetik. Jika seorang ahli keluarga mempunyai penyakit ini, herba adaptogenic mungkin tidak menghasilkan keputusan yang dikehendaki.
Merawat dan penyembuhan ALS dengan asid amino biasa dan tumbuhan adalah asas bagi Orthomolekul Perubatan. Dos besar protein secara semula jadi yang dikenali sebagai asid amino menghentikan serangan ke atas otak dan membaiki kerosakan itu. Asid amino dan tumbuhan adalah berpatutan dan digunakan dalam dos terapeutik lebih besar daripada orang-orang tahap yang biasanya ditemui dalam makanan. Konsep perubatan Orthomolekul adalah berdasarkan kepada penggunaan dos yang sangat besar vitamin, mineral, asid amino, atau ekstrak botani untuk pembaikan sel dan peningkatan aktiviti otak yang normal.
ALS pesakit perlu diberi parasit membersihkan tiga minggu dengan salah satu daripada banyak membersihkan parasit herba yang boleh didapati di kedai makanan kesihatan tempatan anda. Pesakit ini perlu dirawat sebagai logam berat toksin dengan chelation lisan untuk tempoh sehingga lima minggu. Anda boleh menimbangkan memberi chelation lisan jika selama dua minggu lagi jika pesakit bertambah baik di bawah rawatan ini. Pesakit ini perlu dirawat sangat konservatif dan apa-apa rawatan di mana pesakit tidak bertambah baik harus dihentikan.
Pesakit ini boleh menjadi calon yang baik untuk sokongan kelenjar adrenal atau tiroid. Anda boleh mencuba produk organik dan memantau kemajuan. Herba paten Cina akan menjadi sangat baik untuk pesakit ini dan mereka mungkin melambatkan perkembangan penyakit ini dengan beberapa tahun.
Terapi limfa atau terapi urut akan menjadi tambahan yang baik untuk penjagaan pesakit secara keseluruhan. Ini perlu cuba seminggu sekali atau dua kali. Refleksologi juga boleh mendapat manfaat ALS.
Ini penyakit progresif, degeneratif boleh dirawat dengan Orthomolekul Perubatan dan ini boleh menjadi penyakit yang boleh diubati. Perubatan konvensional tidak percaya bahawa penyakit ini boleh sembuh. Bermulanya beberapa gejala mungkin tertangguh atau disimpan di teluk dengan penggunaan yang sangat agresif asid IV amino, vitamin, dan mineral bersama-sama dengan perubatan Orthomolekul lisan dua hingga empat kali sehari. Terdapat beberapa asid amino utama bagi terapi asid amino dan mereka termasuk NAC, threonine, glutamin, methionine, dan triptofan. Glutamin dan NAC adalah alat yang sangat berharga untuk melawan penyakit neurologi progresif dan degeneratif.
Ia adalah sangat penting untuk mengubah diet dengan cepat untuk mencuba diet gluten percuma seperti GARD Diet untuk tempoh satu bulan. Jika ini tidak membantu pesakit, anda mungkin ingin mencuba Diet putaran untuk sekurang-kurangnya tujuh weeks.The putaran Diet berputar setiap makanan supaya ia tidak dimakan lebih kerap daripada sekali dalam tempoh empat hari. Cuba untuk menghapuskan lemak tepu dan meningkatkan lemak tak tepu seperti salmon, sardin, dan mackerel. Pelaksanaan makanan ringan seperti buah-buahan organik, walnut, pistachios, avokado, dan kacang macadamia akan menyokong penstabilan glukosa baik untuk tenaga yang lebih baik. Adalah bijak untuk mengurangkan kopi, beralih kepada pelbagai organik dan kaedah air Swiss kopi tanpa kafein. Mereka boleh ditempah secara online jika anda berada di kawasan di mana mereka tidak boleh didapati.
Noni, Acai, atau delima adalah makanan tambahan tambahan yang baik yang boleh didapati dalam bentuk cecair atau dalam bentuk kapsul. Vitamin E, kalsium, magnesium, Vitamin D, asid malic, multivitamin berasaskan makanan dan enzim pencernaan Jerman boleh membantu menyediakan sokongan pemakanan yang diperlukan untuk kemajuan pantas. Quantum Orthomolekul Perubatan mempunyai beberapa idea-idea yang disyorkan lain untuk membantu ALS.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar