Senin, 09 November 2015

Doktor anda amat terdidik, Tapi Kekurangan Maklumat Penting Anda Perlu - Ulasan A

Doktor anda amat terdidik, Tapi Kekurangan Maklumat Penting Anda Perlu - Ulasan A

Doktor anda telah terlatih oleh institusi pendidikan dan mempunyai pengetahuan yang luas mengenai dunia perubatan dan apa yang keluar dari industri farmaseutikal. Tanya doktor anda tentang preskripsi tertentu dan dia / dia akan memberitahu anda apa yang mereka telah diberitahu oleh orang jualan dari salah satu syarikat-syarikat farmaseutikal atau apa yang ada dalam Pharmacopeia itu.

Meminta mereka jika mereka tahu apa yang pycnogenol adalah atau tidak dan mereka akan bertanya, "Apa itu?" Tujuh daripada sepuluh anggota perubatan tidak pernah mendengar daripadanya. Namun, ia memainkan peranan penting dalam "ajaib" pemulihan ramai pesakit.

Doktor tidak mengetahui tentang penemuan moden dalam bidang pemakanan. Mereka tidak mempunyai masa untuk mengganggu melihat ke atas inovasi itu dan industri farmaseutikal tidak mahu mereka untuk belajar tentang perkara-perkara tersebut. Kebanyakan doktor akan memasukkan kekurangan pengetahuan mengenai produk pemakanan kejayaan tetapi menasihatkan supaya tidak menggunakan apa-apa daripada pengetahuan mereka.

Walaupun doktor belajar tentang satu kejayaan pemakanan, dia tidak boleh berkongsi pengetahuan dengan anda dan tidak mengesyorkan anda menggunakannya. Tidak dapat label dia / beliau sebagai dukun, s / dia dijauhi oleh doktor lain dan benar-benar boleh kehilangan lesen s / dia bekerja keras untuk mendapatkan.

Seorang doktor juga memberitahu rakan, "Nutrien ini adalah terlalu kuat untuk anda, tidak menggunakannya." Pada pendapat saya kenyataan itu adalah penyelewengan kerana doktor yang berkenaan tahu sangat sedikit tentang pemakanan dan terutamanya hebat dasar nutrien yang dalam produk bahawa. Sebab doktor enggan mengesyorkan pemakanan adalah untuk melindungi diri mereka daripada saman penyelewengan.

Apabila ia datang untuk melegakan alternatif penyakit, doktor anda adalah antara batu dan tempat keras, sebahagiannya kerana kurangnya pengetahuan dalam bidang pemakanan dan sebahagiannya kerana tekanan masa dan takut kepada rakan-rakan. Terdapat juga banyak pesakit yang mempunyai penyakit di mana nutrien yang boleh membawa kelegaan, tetapi mereka yakin model perubatan adalah yang sah sahaja. Jika doktor akan mencadangkan apa-apa alternatif, pesakit akan melaporkan doktor sebagai dukun.

Anda perlu melakukan penyelidikan anda sendiri jika anda mahu menggunakan cara alternatif untuk kesihatan bercahaya. Terdapat banyak maklumat palsu di internet, tetapi juga banyak kebenaran. Hanya kerana syarikat pemakanan mengatakan produk yang baik tidak menjadikannya demikian. Tapi anda boleh mencari untuk penyelidikan untuk produk tertentu atau bahan utama sesuatu produk di internet dan mencari maklumat yang anda perlukan.

Sebagai contoh, ia akan membawa anda banyak lebih masa atau hari untuk membaca semua kajian yang telah dilakukan ke atas pycnogenol. Ia telah terbukti kebolehan mereka berkali-kali dalam kehidupan orang-orang yang menggunakan produk.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar