Senin, 09 November 2015

Mencari Cara untuk Melawan Insomnia

Mencari Cara untuk Melawan Insomnia

Bagaimana menyakitkan ia akan berbaring di tempat tidur anda untuk jangka masa yang panjang - anda sudah kehilangan jejak masa - mengira kambing biri-biri, yang ingin yang akan membantu membuat anda berasa mengantuk? Anda tahu dan anda rasa sudah letih tetapi anda tidak boleh tidur sebab tertentu. Dan ini berlaku ketika semua yang lain telah secara aman tertidur. Anda sebenarnya boleh mendengar mereka berdengkur sudah. Bagaimana menyakitkan ia adalah untuk menyedari bahawa apabila masa datang anda sudah dapat merasakan mata anda kira-kira untuk menutup, matahari sudah terbit dan malam itu sebenarnya telah berakhir. Ia adalah benar-benar mengecewakan, saya tahu. Ia menghisap kita perlu melalui setiap malam dan setiap.

Mendapat tidur malam yang baik digunakan untuk menjadi mudah. Kini ia seolah-olah seperti mewah keras sebaliknya, mustahil, untuk mendapatkan. Anda telah pun meminta beberapa idea daripada rakan-rakan di apa yang perlu dilakukan. Anda menghargai semua bantuan yang anda boleh mendapatkan. Tetapi tiada apa yang seolah-olah bekerja. Apa yang anda boleh benar-benar untuk mendapatkan tidur yang?

Elakkan mengambil dalam apa-apa jenis dadah sebanyak mungkin. Tetapi, jika anda sudah kehilangan yang sedikit kecil harapan anda ada, cuba Cubalah tidur. Nampaknya berkesan berdasarkan ulasan yang baik produk itu mendapat. Anda juga boleh cuba membaca. Pergi merebut sebuah buku yang baik, sesuatu yang bernilai masa dan wang anda, dan membawanya dengan anda untuk tidur. Tayar mata anda lagi. Baca sehingga mata anda tidak boleh dibuka. Ia adalah cukup berkesan untuk ramai orang. Memilih bahawa buku yang anda tidak dapat menyelesaikannya sebelum ini kerana ia hanya biasa membosankan dan membosankan. Ia adalah buku yang sesuai untuk anda baca. Ia pasti akan melahirkan anda mati dan membuat anda jatuh ke dalam tidur yang aman anda telah mahu untuk mendapatkan. Membaca, separa sedar mengambil fikiran anda seperti berada di cuba untuk tidur, menjadi kecewa kerana anda tidak boleh seolah-olah mendapat mengantuk. Dan apabila ia mula mengeluarkan hasil pada. Selepas beberapa minit membaca, anda akan menyedari ia adalah lebih mudah untuk tidur di luar apabila minda anda tidak berfikir tentang tidur.

Mempunyai pemikiran tentang meditasi? Semak pautan ini untuk tips berguna: http://www.meditate.com.au

Tidak ada komentar:

Posting Komentar